Pamiętam reklamy profilowane jeszcze kilka lat temu - zazwyczaj były to tłumaczone przekazy z języka angielskiego na polski (zazwyczaj za pomocą tłumacza internetowego), bardzo słabej jakości i nie do końca trafiających we właściwą lokalizację (choćby Jelenia Góra zamiast Wałbrzycha). Obecnie, sytuacja ma się zupełnie inaczej.
Źródło: www.pudelek.pl
Teraz sytuacja się ma trochę inaczej. Na zdjęciu powyżej - zdjęcia z portalu pudelek.pl. Jak widać - produkty znajdujące się pod artykułem, są dostosowane do zawartości artykułu. Zostały wyprofilowane w sposób, ułatwiający dla potencjalnego nabywcy zakupienie określonych produktów.
Źródło: www.japantoday.com
Tu z kolei przykład reklamy sponsorowanej, wkomponowanej w tematykę dziennika internetowego Japan Today. Japoński dziennik publikowany w języku angielskim, dedykowany jest dla osób zainteresowanych tym co dzieje się w Japonii, nie znających języka japońskiego. Samo przez się rozumie się to, że prawdopodobnie są to osoby spoza Japonii. Bardzo dobrym pomysłem wydaje się tutaj reklama apartamentów w Japonii, tak jak ma to miejsce w tym przypadku.
Źródło: www.seznam.cz
Tu z kolei przykład contentu, wkomponowanego w zawartość strony. Reklama sprzętu gospodarstwa domowego, jest tu wystylizowana na jeden z kolejnych artykułów. Zarówno czcionka jak i stylistyka zdjęć pokrywa się z tym, co pojawia się na stronie. Dzięki temu rozwiązaniu, nie jest to przekaz nachalny oraz nie jest prosty do zauważenia na pierwszy rzut oka.
Źródło: http://www.nhk.or.jp/
Czy podoba nam się to czy nie, ten trend będzie coraz bardziej widoczny i dopracowywany do naszych "potrzeb". Swoją drogą, reklamy wkomponowane w treść artykułu który czytamy, z pewnością są bardziej użyteczne i pożądane niż te, które pojawiają się w przestrzeni internetowej zupełnie przypadkowo.
spoko, krotko i na temat ;) dzięki wielkie :) mogłabyś jeszcze tylko dodawać daty publikacji twoich artykułów?
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńJeśli ktoś w ogóle interesuje się reklamą to wie jak działa reklama contentowa i kiedy najlepiej się ją stosuje. W moim przypadku, gdy sprzedaję w internecie idealnie sprawdza się kampania https://fabrykamarketingu.pl/programmatic-buying-rtb dzięki której w końcu mam dobrze dobrany profil mojego klienta.
OdpowiedzUsuńMożna oczywiście realizować reklamę poprzez treść. Jeśli robi to http://tearsofjoy.pl/ to możemy być pewni, że taka forma reklamy na pewno zostanie zrealizowana prawidłowo. Czasami źle opisana historia lub artykuł potrafi źle oddziaływać na naszą firmę. Dlatego jestem zdania, że lepiej te typu rzeczy powierzyć profesjonalistom.
OdpowiedzUsuńSporo ciekawych informacji na temat reklamy w sieci można dowiedzieć się po przejściu na portal internetowy znajdujący się pod adresem www.adnext.pl/ :-). Jest on poświęcony tematyce marketingu internetowego - z artykułów na nim publikowanych można więc dowiedzieć się naprawdę wiele.
OdpowiedzUsuńNa dobrą sprawę z pewnością taka forma reklamy będzie dobra gdyż tekst przyciąga ludzi. Dlatego ja jestem przekonana o tym, że sms marketing https://www.cashbill.pl/blog/uslugi-gsm/sms-marketing-5-powodow-dla-ktorych-warto-w-niego-zainwestowac/ przy przekazywaniu krótkiej i związłej informacji tekstowej również bardzo fajnie diała.
OdpowiedzUsuńWedług mnie jest to forma reklamy, która wymaga odpowiedniego kontaktu z klientem, aby poznać jego oczekiwania i to, na czym mu najbardziej zależy. Bardzo dobrą agencją jest https://tearsofjoy.pl/content-marketing/ U nich można znaleźć dobrych specjalistów od reklamy.
OdpowiedzUsuńForm reklamy jest naprawdę dużo, ale żeby działania marketingowe odniosły odpowiedni rezultat powinny być przeprowadzone przez ludzi którzy mają wiedzę i doświadczenie. Dlatego polecam agencję Green Parrot , która oferuje zarówno reklamę kontentową, jak i działania na forach, social media, SEO i wiele więcej
OdpowiedzUsuńJa jestem zdania, że ważnym aspektem jest także pozycjonowanie witryn internetowych. W końcu jak napisano na https://reporterzy.info/3930,na-czym-polega-pozycjonowanie-stron-3-rzeczy-ktore-warto-wiedziec.html jest to świetny sposób na zwiększenie konkurencyjności naszej strony.
OdpowiedzUsuńInną dobrą opcją jeśli chodzi o reklamę jest influencer marketing. Coraz więcej osób i firm decyduje się na współpracę z influencerami. Więcej informacji na ten temat znajdziecie tu: http://pracaelastyczna.pl/jak-mierzyc-efekty-kampanii-influencer-marketingu/ .
OdpowiedzUsuńNie można także o reklamie lokalnej zapominać, osobiście uważam że dobrym pomysłem jest nawiązanie współpracy z drukarnią https://chroma.pl/pl i wydruk różnych materiałów promocyjnych, które mogą posłużyć w różnego rodzaju akcjach i eventach
OdpowiedzUsuńKażdego rodzaju reklama w internecie jest dobra. Najażniejsze żeby działać i robić bardzo dużo, aby pozyskać jak najwięcej odbiorców i wyróżnić się pośród konkurencji. Z pewnością nie jest to proste, ale od tego przecież są specjaliści. Zespół agencji reklamowej Nakatomi ma klientów na całym świecie i firmy bardzo chętnie korzystają z ich usług marketingowych. Są po prostu niezwykle efektywni w swoich działaniach.
OdpowiedzUsuńBardzo popularną metodą promocji produktów jest wykorzystywanie mediów społecznościowych. Szczególnie istotny jest tutaj Facebook.
OdpowiedzUsuńhttps://kuplike.pl/jak-zdobyc-polubienia-strony-na-facebooku/