Źródło: http://reklamamobilnaananas.pl/wp-content/uploads/2011/09/kampania-mobilna-Cymes.jpg
Bo mogą być ciekawe - jak ta powyżej. Niby nic wielkiego, a z pewnością tak zareklamowany produkt wyróżnia się spośród pędzących po drodze aut. Bez wątpienia butelka jest atrapą, ale sam widok takiej ilości zdrowego soku w upalny dzień, może działać na wyobraźnię.
Źródło: Facebook.com
Mogą też bawić - jak przykład powyżej. Pan na zdjęciu jest raczej świadomy tego co znajduje się na drzwiach, ale podchodzi do tego z humorem - i dobrze!
Źródło: http://kortfolio.pl/wp-content/gallery/oklejanie-samochodow/1_0.jpg
Mogą posłużyć za dobre źródło informacji - tu na przykład dowiadujemy się, że możemy uniknąć całodnioweg wypadu po rolety - wystarczy, możemy to zrobić też przez internet.
Źródło: http://www.labsql.pl/upload/reklama_na_samochodach_provoko_7.png
Źródło: http://relolo.blox.pl/resource/reklamasam.png
Źródło: http://krakgraf.pl/wp-content/uploads/2012/12/KRAKGRAF_portfolio_WINNICAEDEN_8.jpg
Są ładne - piękno to wartość względna. Jednak w takim wyborze jakim mamy, każdy znadzie coś czym będzie mógł oko nacieszyć. Mogą być również źródłem inspiracji ;)
Bądź co bądź - reklamy nie zawsze gryzą, kłamią i naciągają. Czasami warto docenić ich inne walory i pogodzić się z tym, że jednak są nieodzowną częścią dzisiejszego miejskiego krajobrazu ;)
Mobilna reklama to dobre wyjście, jednak jeszcze lepszym wyjściem jest zainwestowanie w marketing internetowy a w szczególności google adwords. Daje nam to możliwość dotarcia do klientów z całej Polski dzięki czemu poszerzamy zasięg naszego sklepu.
OdpowiedzUsuńFaktycznie takie formy reklamy można nadal spotkać i ja jestem zdania, że może lokalnie one zyskują na popularności. Dla mnie ważnym jest to co napisano na stronie https://push-ad.com/blog/zbieraj-leady-korzystajac-z-powiadomien-web-push/ czyli jak kampanie push są w stanie zbierać leady czyli nowych klientów.
OdpowiedzUsuńOczywiście form reklamy jest całkiem sporo i na dobrą sprawę głównie od nas zależy na jaką się zdecydujemy. Ja jestem zwolennikiem pozycjonowania stron i po przeczytaniu https://e-biznes.pl/jak-pozycjonowac-sklep-internetowy?k=wp&r=2020 wiem również, że mój sklep internetowy będę w stanie sam pozycjonować.
OdpowiedzUsuńMi najbardziej słowo reklama mobilna kojarzy się z reklamą na urządzeniach mobilnych. Muszę przyznać, że także fajnie na stronie http://www.extor.pl/reklamy-na-tik-toku-czym-wyrozniaja-sie-sposrod-innych-platform/ opisano kwestie reklamy na Tik Toku gdzie ona jest dla mnie czymś nowym.
OdpowiedzUsuńTeż jestem za tym aby reklamę "było widać". Mnóstwo osób jest wzrokowcami i szybko zauważają napisy, teksty reklamowe. Ciekawym pomysłem na reklamę swojego biznesu jest na przykład umieszczanie nadruków na taśmach do pakowania, od https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem można takie zamawiać wysokiej jakości, z dowolnymi nadrukami w różnych kolorach.
OdpowiedzUsuńJa też zwracam uwagę na te reklamy :) Ogólnie reklama zewnętrzna to dobry trop, bilbordy, cyfrowe nośniki, możliwości jest całkiem sporo. Można to połączyć z reklamą w mediach, klienci doceniają spójność w kampaniach. Na pewno w https://hashihoshi.com/ zajmują się także takimi reklamami. To jest Dom Mediowy, prowadzą profesjonalne kampanie reklamowe i marketingowe łącznie z zakupem mediów. Jak szukacie partnera do współpracy to jest to trafiony adres.
OdpowiedzUsuńTworzenie stron internetowych obejmuje wiele etapów, takich jak projektowanie, programowanie i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek. Kluczowe jest, aby strona była nie tylko estetyczna, ale także funkcjonalna i dostosowana do różnych urządzeń. Na stronie https://stronywww.kolobrzeg.pl/ dostępne są informacje o oferowanych usługach, w tym o możliwości dostosowania projektu do indywidualnych potrzeb klienta. Warto zwrócić uwagę na takie aspekty jak szybkość ładowania strony oraz jej przejrzystość, które wpływają na doświadczenie użytkownika. Przed rozpoczęciem współpracy dobrze jest omówić szczegóły dotyczące oczekiwań i funkcjonalności, które mają być zawarte na stronie.
OdpowiedzUsuń