piątek, 31 lipca 2015

Lody da ochłody?

Lody dla ochłody - takie wyrażenie utarło się wręcz w społecznej świadomości. Niekiedy jednak można się zastanawiać, czy rzeczywiście? Czy lody są jedynie przekąską pozwalającą nam na upragnione w upalne dni ochłodzenie, czy z marketingowego punktu widzenia można zobaczyć w nich coś więcej? Ze względu na panujące upały, dziś proponujemy przewagę obrazu nad treścią. O lodach, tych bardziej i tych mniej ekscentrycznych ;)
Liderem w najbardziej ekscentrycznych propozycjach jest oczywiście... Japonia:)


Źródło: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/88/f2/f5/88f2f524e2cb7a8e8ec7d2d2cbe1987b.jpg

Amerykańskie przedsiębiorstwo Häagen-Dazs, zajmuje się produkcją deserów o dość ekscententrycznych walorach smakowych. O ile warzywne wersje deseru jeszcze nie są aż tak szokujące, o tyle przykłady poniżej mogą budzić spore wątpliwości.
 
Źródło: https://affotd.files.wordpress.com/2014/07/toothpaste-and-orange-juice.jpg
Amerykański rynek również potrafi zaskoczyć jak widać na załączonym obrazku (lody o smaku pasty do zębów?).


Źródło: http://www.toptenz.net/wp-content/uploads/2010/05/meat-ice-cream.png

Wołowina, konina, kurczak...





Bądź co bądź, podstawową właściwością lodów pozostaje jednaj ich chłód. Zachęcamy do skorzystania z bogatej oferty jaką proponują nam sklepy. Bez względu na to czym będziecie się kierować w wyborze upragnionego deseru, życzymy smacznego ;)




0 komentarze:

Prześlij komentarz