Źródło: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ea/34/c7/ea34c70a16103c31fcee7d3bce58e030.jpg
Reklama lodówki firmy Panasonic. Liście sałaty przedstawione w malowniczy sposób, wraz z resztą elementów tworzy piękną i syntetyczną całość. Całość, wywiera wrażenie świeżości, nowego tchnienia, ale takze i chłodu (tło). Slogan, znajdujący się po prawej stronie (Tu spotyka się woda, pole ryżowe i cząstki elektryczne). jest dość prosty, w konkretny sposób ujmując istotę reklamowanego produktu. Rzecz polega jednak na tym, iż koncepcja wcale nie jest taka oczywista. Plakat bowiem, jest wariacją na temat obrazu jednego z najsłynniejszych japońskich artystów - Hokusaia.
Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Hokusai_Katsushika#/media/File:Tsunami_by_hokusai_19th_century.jpg
Źródło: http://www.signs.pl/il/firmy/develey-monalisa-1.jpg
Kolejny sposób połączenia sztuki z reklamą. Przekaz reklamowy zaprezentowany powyżej, został oparty na dziele wielkiego mistrza renesansu, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Mona Lisa trzymająca w dłoni sos, może budzić nieco komiczne skojarzenia. Wyglądać to może również na jakiś kiepski fotomontaż. Slogan jednak, kieruje nas na właściwą drogę interpretacji. Smak jako sztuka, a firma Develey jako jej kreator. My, jako odbiorcy tego pięknego aktu. Taki sposób kreacji z pewnością buduje obraz marki dobrze znanej i cenionej.
Przykładów na to, jak można wykorzystać dorobek kulturalny w reklamie jest bez liku. Opinii na ten temat jest pewnie jeszcze więcej. Bądź co bądź, takie wykorzystanie sztuki uważam za bardzo ciekawe i wartościowe. Jakby nie było - reklama jest wszędzie, dziennie dociera ich do nas setki. Reklama wykorzystująca sztukę, może więc pełnić dwie funkcje - zarówno tę oczywistą, jak i drugą działającą na korzyść sztuki poprzez jej wykorzystywanie i rozpowszechnianie.
A Wy co sądzicie na ten temat? Bardziej podoba wam się naśladowanie dzieł sztuki, czy wzbogacanie ich reklamowanymi produktami? Piszcie!
Zdecydowanie reklama internetowa uznawana jest za jedną z najskuteczniejszych i najtańszych (do potencjalnych klientów można dotrzeć naprawdę niewysokim kosztem). Jednym z portali, który jest poświęcony tematyce marketingu internetowego jest http://adnext.pl/onas/content-marketing/ jest to prawdziwa encyklopedia wiedzy na temat e-marketingu!
OdpowiedzUsuńReklama jest pewnego rodzaju sztuką, a w każdym razie ta która odnosi sukces. Nawet zaprezentowanie naszego materiału promocyjnego na ściance typu https://adlove.pl/pl/scianki-reklamowe-136 powinno mieć swój urok, nie być nachalne itd. Fachowcy wiedzą w czym rzecz ;)
OdpowiedzUsuńMuszę się pochwalić, że mam nawet dość duże doświadczenie z marketingiem, ale powiem szczerze, że cały czas szukam jeszcze tego idealnego sposobu. Bardzo polecane było narzędzie https://push-ad.com/pl/dla-wydawcow/ I chętnie dowiem się o nim od Ciebie jakiś informacji. Czy wiesz, co to jest?
OdpowiedzUsuńJeżeli chodzi o reklamę w sieci, to od siebie polecam na początek pozycjonowanie. Odkąd zacząłem inwestować w pozycjonowanie https://dolp.pl/pozycjonowanie-stron-www/ zauważyłem u siebie w sklepie znacznie większe zainteresowanie ofertą, a co za tym idzie wzrost sprzedaży. Z tego powodu pozycjonowanie stało się dla mnie sprawdzoną metodą pozyskania nowych klientów, która daje długotrwałe, wymierne efekty.
UsuńAby nasza reklama była skuteczna to jak najbardziej musi być przeprowadzona bardzo solidnie. Moim zdaniem jak napisano w https://push-ad.com/blog/segmenty-demograficzne-jak-uzyc-je-na-bazie-odbiorcow-zeby-zwiekszyc-skutecznosc-dotarcia-przekazu-reklamowego/ to również segmentacja demograficzna jest bardzo ważnym aspektem kiedy zależy nam na kierowaniu reklamy.
OdpowiedzUsuńŁadnie to wygląda.
OdpowiedzUsuńAby dotrzeć do klienta firmy dwoją i i troją. Warto jednak od razu postawić na strategię marketingowa, która odniesie korzyści. Idealnym wyborem jest promocja w mediach społecznościowych.
OdpowiedzUsuńhttps://polskielajki.pl/blog/jak-skopiowac-link-do-instagrama/
Reklama to również sztuka. Wystarczy obejrzeć niektóre spoty w telewizji, które niczym nie odbiegają od profesjonalnych filmów, w skróconej wersji.
OdpowiedzUsuńhttp://neoncup.pl/